BLACKOUT 2009 MANILA - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu BLACKOUT 2009 MANILA - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

BLACKOUT 2009 MANILA

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

26 Augustus 2009 | Filipijnen, Manila

Zo beste mensen,

Aanstaande zaterdag is het dan zover.
Jullie trouwe reporter mag als laatste DJ afsluiten op een RETE VET FEEST!

Hier de flyer:
http://www.hotlinkfiles.com/files/2772295_mfwig/blackoutbaauw.jpg

Vorige DJ die daardraaide was DJ Sander van Doorn, dus er wordt best wat van me verwacht.

Of ik alsjeblieft zo hard mogelijk wil eindigen. Nou dat kan geregeld worden hahaha.

rete spannend natuurlijk en een lang verhaal over hoe dit allemaal tot stand is gekomen.

In een notendop: gewoon bluffen.
Ik wilde jullie dit niet onthouden.
Duim allen voor me! Ik zal genoeg foto's en filmpjes maken zodat ik lekker op kan scheppen met mijn volgende bericht!

  • 26 Augustus 2009 - 09:23

    Bobbie:

    Leipe sit ouwe! Zorg dat het vastgelegd wordt!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Augustus 2009 - 09:32

    Nick:

    VIP voor 40 man gereserveerd.... word een topper...

    Groetjes uit manila!!!

    Nick

  • 26 Augustus 2009 - 09:40

    Bas:

    Hahaha, strakke actie Dan!!

    Veel succes toegewenst!

    Groet,

    Bas

  • 26 Augustus 2009 - 09:47

    Shorombo:

    Cool, ben benieuwd. Veel succes!

  • 26 Augustus 2009 - 09:55

    Coenders:

    OOOOW JEAAH!

    Dit wordt echt lachen!! Zorg idd even voor een video opname!!

    en draai meteen even "Murder was the Bass" voor mij!!!;-)

    Succes ouwe!!!!!

    Gr Coen

  • 26 Augustus 2009 - 10:13

    Hasan:

    Thumbs-up en we zien inderdaad graag de filmpjes!!!


  • 26 Augustus 2009 - 10:21

    Selwy:

    haha, kicke
    hoop dat ze niet deze site vinden.
    Zorg dat je t opneemt danny!

  • 26 Augustus 2009 - 10:25

    Selwyn:

    Trouwens
    misschien is t leuk om iets van 'Running with the wolves'-Prodigy er in te gooien. Die shit is echt leip.

  • 26 Augustus 2009 - 10:35

    Mama:

    spannend danny jeetje wat gaaf zeg kon ik maar ff om een hoekje kijken succes zet hem op zo dat ze je nooit meer vergeten
    liefs en kus mama

  • 26 Augustus 2009 - 10:54

    Co:

    Niiiiiiiice

  • 26 Augustus 2009 - 14:42

    Gijs:

    hey dan!

    vet man! lekker bezig dus!

    Ik horo graag hoe het is gegaan!

    Groetjes

  • 26 Augustus 2009 - 14:45

    Carla:

    jeetje danny gaaf echt te gek laat maar weten daar wie je bent en dat muziek draaien je op het lijf is geschreven zou er wel bij willen zijn samen met je mams heel veel succes liefs kus carla

  • 26 Augustus 2009 - 14:57

    Jamie:

    ohmygod wat vet !!

    echt, succes en laat wel weten hoe het is gegaan hoor. =D

    dikke kus!

  • 26 Augustus 2009 - 17:56

    Tita :

    Maak ze gek DJD!! En zorg idd dat we het zien!!

    Cheers

  • 27 Augustus 2009 - 10:30

    Jeroen Veen:

    Sounds good dannyboy

    zet hem op!

  • 28 Augustus 2009 - 10:12

    Mama:

    nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!!!!
    heel veel succes lieverd we denken en duimen voor je liefs en kus mama

  • 28 Augustus 2009 - 11:05

    KARIN:

    GO FOR IT DANNY! en ik kijk er naar uit om er alles over te lezen en zien, ennuh vergeet niet te genieten zaterdag!!!
    xxkarin

  • 28 Augustus 2009 - 12:10

    Niels:

    He dj Danny,

    Dit is echt helemaal super. Wordt het nog gefilmd, want dit wil ik zien. Wat ga je draaien voor herrie? Ik ga maar snel sparen dan kunnen we een keer back to back draaien!!!!!! Veel succes.

    groetjes Niels Poland

  • 29 Augustus 2009 - 05:58

    Danny:

    Owwwww vandaag is het zover.

    Ik zou het leifts pomopende techno willen draaien, maar daar hebben ze al dj's voor.

    Nee ik ga afsluiten en dat moet HARD. Dus hardstyle en de laatste 2 platen worden tering harde hardcore platen.

    Zometeen laatste keer oefenen en dan op naar de locatie.

    Jeetje wat ben ik zenuwachtig. Maar wel op een lekkere manier.

    WOOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!

  • 29 Augustus 2009 - 14:46

    Daddyo:

    played with the crowd ??
    back to planet earth ??
    still hearing anything ?
    playlist ??
    good for you !!!!

  • 29 Augustus 2009 - 14:50

    Daddyo:

    onderkant affiche: goeie sponsors ??

  • 30 Augustus 2009 - 12:42

    10 En Joop:

    Hoi Danny is gisteren alles goed gegaan was het de avond van je leven? We zullen het wel horen. Groeten aan Shey en Nick.

  • 30 Augustus 2009 - 16:25

    Rini Krol:

    Heb je voor mij nog zo'n thai pop. kost dat ? is allen voor de schoonmaak.
    ook bedankt voor de condoleance betuiging.
    Ook de groetjes van Hans , Tineke, Bren, Robbert en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 106207

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: