Cebu met de meiden - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Cebu met de meiden - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Cebu met de meiden

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

30 Augustus 2010 | Filipijnen, Manila

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten zijn Alette en Lanir op visite in de Filipijnen.

Hier de eerste foto's van Cebu, een mooi eiland nog geen uurtje vliegen hier vandaan.

Echt te gek! Kan niet geloven dat ik daar nog niet eerder ben geweest.

Erg veel geluk gehad met het weer en hotel. Dat was waanzinnig en relatief erg goedkoop.

We zijn wezen parasailen en hebben decadent in het Shangri la gedineerd.

Kijk zelf maar effe.

Ow eb Jeroentje, ik zal wat sponsor dollars meegeven aan lanir voor de marathon. Is makkelijker dan een wire sturen en zeker lucratiever.

Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de avonturen van de dames!

Foto's
http://www.facebook.com/album.php?aid=204686&id=553179431&l=8c304bd0b6

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=tYWElVUl6hI

  • 30 Augustus 2010 - 16:16

    Mama:

    WAUW geweldig wil ik ook naar toe
    fijn dat de meiden dit allemaal mee mogen maken super!!!!!!!!!!!!
    geniet nog maar even van ze deze week
    liefs en dikke kus voor allemaal kus mama

  • 30 Augustus 2010 - 16:18

    Mama:

    echt gaaf dat filmpje samen met danny moet ik dat ook durven???????????
    ha ha kusje

  • 30 Augustus 2010 - 16:49

    Danny:

    En omdat ik normaal gesprokeen altijd vol verrasingen zit..

    Ik wordt papa. En ja Shey wordt mama. Hoera, maanden onderweg en gekkehuis. Kan het me allemaal moeilijk voorstellen.

    U wordt allen op den hoogte gehouden :)

  • 30 Augustus 2010 - 17:04

    Jeroen,Lieke & Sara:

    Yeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa

    wat een nieuws zeg!

    Een nieuw vriendje / vriendinnetje voor Sara

    Te gek!

    Wanneer is Shey uitgerekend?

    xx


  • 30 Augustus 2010 - 18:17

    Jaap En Lies:

    He Danny,

    Te gek zeg GEFELICITEERD!

    Dat is even spannend wow!
    Misschien tot snel een keertje weer in nederland
    Groetjes aan iedereen daar! dikke kus

  • 30 Augustus 2010 - 20:00

    10 EN JOOP:

    HOI DANNY EN SHEY GEFELICITEERD MET DIT NIEUWS BEN BENIEUWD WAT HET GAAT WORDEN MAAR HET BELANGRIJKSTE IS DAT HET GEZOND IS.
    HET FLMPJE MET JULLIE PARA SAILING GEWELDIG IK ZOU HET NIET DURVEN.
    GROETJES VAN ONS

  • 30 Augustus 2010 - 20:42

    Syl:

    He Dan,

    Gefeliciteerd!!!!! Die kinderen zijn net paddenstoelen...:-) Of het is gewoon een hype binnen onze vriendengroep..... Maar echt te gek en hou ons op de hoogte. Groeten uit de Borneostraat te Haarlem.

    X Syl

  • 31 Augustus 2010 - 06:31

    Danny:

    Dank allen voor de lieve woorden.

    Inderdaad een verrassing en ik heb geen idee wat me te wachten staat. maar een ding staat vast, ik ga er alles aan doen om een goeie papa te worden.

    En ja zodra ik de kans krijg kom ik naar NL, hangt allemaal af van mijn nieuwe baan waar ik geacht wordt aardig wat te reizen. Londen zit daar ook bij dus waarschijnlijk kan ik dan een weekendje naar NL.

    Relaxed!

  • 31 Augustus 2010 - 10:28

    Daddyo:

    Vanaf wanneer granddaddyo ?
    Jou al gesproken en voor SHEY uiteraard ook namens Joos de hartelijkste felicitaties.
    Bereid je voor op de komst van opa's, oma's ( lease sector).
    REserveer maar op CEBU

  • 31 Augustus 2010 - 11:00

    José:

    Hiep hiep hoera Danny en Shey worden papa en mama, gefeliciteerd maar dat hadden wij al gezegd.
    Leuk uitje met Lanir en Alette, toppie, te gek. Lijkt me vreselijk geweldig. Gaan wij met volgend jaar vast en zeker doen met Inge en Step.Wij zien er al naar uit. Volgens daddyo mag al vast reserveren. Veel plezier en de groetjes aan Nick.

  • 31 Augustus 2010 - 12:58

    Hasan:

    Gefeliciteerd Danny (en Shey uiteraard)!!!
    Maarreh, nieuws als dit... in de comments, en meer niet?

    Anyway, ik zit nu in Shanghai en zal in Azië blijven t/m maart (met Kerst en O&N weer even terug). Even kijken wanneer ik een lang weekend langs kan komen!

  • 31 Augustus 2010 - 19:45

    Daan Weda:

    Yo Danny,

    Vet tof dat je vader wordt, gefeliciteerd man. ipv dancindanny straks door het leven als daddydanny.

    Groet,

    Daan

  • 01 September 2010 - 21:57

    Carla:

    gaaf en spannend allemaal jullie hebben er in ieder geval een onvergetelijke vakantie van gemaakt voor de meiden en danny en shey van harte gefeliciteerd met jullie a.s.ouderschap ook wel erg spannend toch maar 1 ding weet ik al heel zeker het wordt een heel mooi kindje want met 2 van zulke mooie ouders kan dat niet anders en feliciteer ome nick ook van mij en houd ons op de hoogte heel veel liefs en dikke kus van mij carla

  • 04 September 2010 - 07:00

    Hans En Simone:

    Hoi Danny en Shey, van harte gefeliciteerd. Wat een verrassing. Beste wel gek he, vader en moeder worden. Nou het is het mooiste dat er is ( ook het moeilijkste!) Wij wensen jullie heel veel gezondheid en geluk.
    Geniet samen van de zwangerschap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 857
Totaal aantal bezoekers 106196

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: