Danny effe in NL - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Danny effe in NL - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Danny effe in NL

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

11 Oktober 2010 | Filipijnen, Manila

Hallo allemaal,

Ik ga op avontuur in Europa en zal vam vrijdag tot maandag in Nedeland vertoeven.

Ik kom vrijdagavond aan dus ik vraag mij af of we misschien ergens af kunnen spreken voor een kouwe klets?

Helaas ben ik er maar een paar dagen en ik wil natuurlijk zoveel mogelijk vrienden en familie zien, dus als we op een of andere manier wat kunnen organiseren, het zij bij Hans en Jose, of Step en Inge, of zondag middag balu, borst whatever, dat zou top zijn.

Tot strakkies!

groetjes Danny

  • 11 Oktober 2010 - 06:37

    Matzu Matzu:

    He Dan,

    Top dat je even langs komt... ik zal het zeker in mijn agenda noteren. Super trouwens dat je papa wordt, mocht mijn vorige bericht niet zijn aangekomen.. Laat even weten wat je plannen zijn. Kom je ok even bij ons in Alkmaar kijken, dan zie je Brent en mi nuvo casa!! grtz MATzu Matzu

  • 11 Oktober 2010 - 07:14

    Mama:

    heerlijk dat je ff komt we moeten maar ff kijken hoe wij in je schema passen ha ha zijn er luitjes die danny gaan halen laat ff weten op deze weblog voor we met z'n allen daar staan kus toekomstige oma inge

  • 11 Oktober 2010 - 10:27

    Daddyo:

    vrijdag vrij dus ik pik hem wel op. Voor de rest bellen we.

  • 12 Oktober 2010 - 19:29

    Syl:

    Hi Dan,

    Gezellig dat je weer ff in Ned. bent. Weet niet wat je plannen zijn maar als je ff tijd hebt kunnen we altijd ff Haarlem onveilig maken!

    X Syl

  • 13 Oktober 2010 - 06:40

    Danny:

    2 Silly, klinkt gezellig en is om de hoek he. Misschien zaterdag of zondag avond iets doen?

    Keep in touch

  • 26 November 2010 - 22:00

    Daddyo:

    Net als velen........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 106196

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: