And the gender is... - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu And the gender is... - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

And the gender is...

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

03 Oktober 2010 | Filipijnen, Manila

Hallo allemaal,

Hier weer even een kleine update.

Ten eerste, gefeliciteerd Roel en Diew!

Wij zijn gisteren bij de dokter geweest, kijkje genomen in de belly en alles zit erop en er aan.

Check mijn facebook of klik op dit linkje:

http://www.youtube.com/watch?v=1rSQIZkxN3Q

Spannend allemaal!

Met werk gaat het top, heb het super naar mijn zin met de nwe job, erg veel uitdagingen en kansen. Gas erop dus!

Ik hoor volgende week als het goed is meer mbt mijn Europa avontuur. Ik pak dan een paar dagen in NL om warme kleren te kopen, familie vrienden en koters te zien en wat administratie te doen.

Dat is hem effe voor nu!

  • 03 Oktober 2010 - 06:50

    Hasan:

    Supergaaf! Een gozer!!
    Nogmaals gefeliciteerd!

  • 03 Oktober 2010 - 09:01

    Mama:

    wauw een kleinzoon helemaal geweldig
    kan niet wachten om je even persoonlijk te feliciteren
    liefs en dikke kus

  • 03 Oktober 2010 - 09:04

    Mama:

    wauw een kleinzoon helemaal geweldig
    kan niet wachten om je even persoonlijk te feliciteren
    liefs en dikke kus

  • 04 Oktober 2010 - 07:45

    Metta:

    Woww een jongetje! Gefeliciteerd Dan & Shey! x

  • 04 Oktober 2010 - 07:54

    Bas En Tammie:

    Een jongen, gefeliciteerd!! :)

    Goed om te horen dat alles goed gaat!

  • 04 Oktober 2010 - 09:41

    Oma:

    danny helemaal super
    mijn kleinzoon wordt vader geweldig
    kus oma

  • 04 Oktober 2010 - 09:42

    Step:

    geweldig; wat een mooi filmpje van ons kleinkind
    alles er op en aan
    eigenlijk sprakeloos
    genieten, genieten, genieten

  • 04 Oktober 2010 - 09:45

    Granddaddyo:

    oma Ruym: overgrootmoeder ook leuk in de familie: hoop dat alles daar zich lekker ontwikkelt. Ik knuffel je hier wel.

  • 04 Oktober 2010 - 13:13

    Jetante:

    een zoon ! kan jetante tenminste autootjes kopen.
    liefs en knuf voor jullie en Nick natuurlijk

  • 04 Oktober 2010 - 21:13

    Carla:

    geweldig een gezond kindje met alles erop en eraan en dat is het belangrijkste toch{want ik heb een dochter waar ik vreselijk blij mee ben}ik hoop dat alles goed gaat en danny onwijs geweldig dat je nieuwe baan zo goed gaat heel veel liefs en dikke kus voor jullie alle 3 van mij carla

  • 10 Oktober 2010 - 18:57

    10 En Joop:

    Hoi Danny en Shey wat een geweldig filmpje leuk hoor en nogmaals van harte.Een boy leuk zet de fam.Baauw voort.
    We zullen het allemaal volgen.Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 106196

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: