Echo foto! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Echo foto! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Echo foto!

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

02 September 2010 | Filipijnen, Manila


Hallo allemaal, hier wat beeldmateriaal van baby Baauw-DiBona
Gisteren een echo laten doen (ultrasound in het Engels) en voor het eerst echt kunnen zien dat het beweegt.
Wacht effe, beweegt? Dat kind had het er hartstikke druk mee. Vloog alle kanten op. Echt heel raar om dat zo te zien.

Voor zover de dokter kon zien is de baby in optima forma, alles zit erop en eraan en moeder Shey is ook super gezond en goed op weg.
Tuuurlijk ze heeft wat pijntjes en hormoontjes maar dat mag de pret niet drukken. Ze rookt en drinkt niet meer sinds het begin en volgens de dokter is dat goed te zien aan haar en de baby.

Danny heeft last van zogenaamde "sympathie" kwalen. Ook rug pijn en een dikke buik. Oh wacht effe das van het bier drinken.
Maar dat drinken is dan ook wel weer sympathiek van mij want er moet nu gedronken worden voor 3. Geen probleem zeg ik.

Echo
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4625215&id=707904200

Van Inge hadden we al wat sokjes gekregen, bedankt hoor hartstikke pittig.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4625609&id=707904200

En zoals jullie wel weten is Danny niet echt handig met kids.
Ben altijd bang dat ik ze laat vallen enzo, en ze janken ook altijd als ik ze vast moet houden.
Ja voorheen kon ik ze weer terug geven aan de eigenaren. Nu zal ik het zelf op moeten gaan lossen.

Maar ik heb weel goede hoop dat dit kind net zo'n pretletter wordt als deze:
Geluid aan LOL: http://www.youtube.com/watch?v=gklbB7TYoK4

En mannen, als jullie nog goeie tips hebben of sites weten waar ik wat aan heb dan hoor ik dat graag.
Ik wil me zo goed mogelijk voorbereiden op dit avontuur.

Stukje van Shey:

Yes, we had to grow up some time and the time is, well in about 6 months lol.

What an experience so far, but only yesterday when we saw the baby having his own private rave in my belly did it really sink in... "We are having a baby"

Funny how the doctor pointed out that it was very long, well look at Danny, I expect a bit more back ache in the coming months lol. I always wondered how Inge felt while carrying Nick and Danny, well I will soon find out for myself!

But aside from the small aches and pains of pregnancy, we are excited and preparing to do the best we can. Our jobs are great and our bosses very supportive plus we have great friends around us so we should be just fine. billions have been in our shoes before so I think we will manage.

Can't wait to see you all again very soon!

Kus vanuit Manilla!

  • 02 September 2010 - 07:47

    Bas En Tammie:

    Dan en Shey,

    Wat een nieuws, onze oren klapperde..... :)

    Van harte gefeliciteerd!!

    Dikke kus,

    Bas & Tammie

  • 02 September 2010 - 08:15

    Hasan:

    Verdomme, facebook is afgesloten in China en kan alleen via mijn BB er op komen, maar daar kan ik de foto's niet goed genoeg zien of het een jongetje of meisje is!!? ;-)

    ...Of moeten we nog een maandje of 3 wachten voordat we het weten?

  • 02 September 2010 - 08:16

    Hasan:

    Pffff, youtube is ook geblokt... Schiet niet op zo.

  • 02 September 2010 - 08:49

    Jeroen Veen:

    Hi Vriend

    Gaat helemaal goed komen, tuurlijk kun je alle babysites gaan nalezen maar straks gaat het allemaal vanzelf.

    Nogmaals helemaal leuk!

    xx

    Jeroen Liek en Sara

    PS wanneer is shey nou uitgerekend?

  • 02 September 2010 - 08:51

    Jeroen:

    ah ik zie het al 13 weken!

    Gelijk met Lieke !

  • 02 September 2010 - 09:18

    Paul En Peet:

    Jee joh...ontzettend gefeliciteerd! Wat gaaf en spannend! Geniet ervan en we kijken uit naar alle ontwikkelingen!
    Dikke kus xxx

  • 02 September 2010 - 10:52

    Mama:

    ik ben erg ontroerd van het zien van de echo
    het is nu voor het eggie
    leuk je kleinkind te zien zwemmen bij shey
    ik heb er alle vertrouwen in dat jullie geweldige ouders worden en natuurlijk een super suikeroom nick
    en ik afstands oma maar ga veel komen hoor dus richt maar vast een kamertje in ha ha liefs x

  • 03 September 2010 - 11:47

    Shey:

    Thanks everyone! We are 13 weeks and counting (and trust me, I count every minute). My poor doctor is so sweet but I text her at least once every day if anything feels funky. Then again EVERYTHING feels funky right now. What a trip!

    Jeroen n Lieke - I wasn't sure you guys were expecting! Congratulations as well :)

    Kisses and Hugs

  • 03 September 2010 - 15:22

    Granddaddyo:

    watch your facebook

  • 04 September 2010 - 20:31

    Jetante:

    mijn oren zijn aan het vliegen,van alles verwacht maar dit niet! gefeliciteerd lieverds,ben wel erg benieuwd wat het wordt!
    liefs en dikke kus
    jetante
    ps.m'n broertje hihihihi wordt opa !

  • 22 September 2010 - 10:21

    Granddaddyo:

    Nou Shey ( en je komende nazaadje)en Nick hier in Holland in goede handen zijn... kan jij wel weer je bloggie updaten. Je bro is hier prominent aanwezig. TOP. Jij volgende maand ??

  • 30 September 2010 - 16:35

    Mama:

    tijd voor update lieverd
    wanneer kom je?? kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 106196

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: