Dank aan u allen voor een onvergetelijke vakantie - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Dank aan u allen voor een onvergetelijke vakantie - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Dank aan u allen voor een onvergetelijke vakantie

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

05 Januari 2010 | Filipijnen, Manila

Lieve allemaal,

ik ben beetje bij beetje de dagen op papier aan het zetten voor de volgende update maar er zijn ZOVEEL dingen te vertellen, en nog zoveel gaten in te vullen, dat het best nog even kan duren eer ik een volledig verslag voor u klaar heb.

Tel daarbij op dat de aanbieders van dit medium (waarbenjij) opeens geld willen voor het een en ander, dat ik heb besloten ze de dikke vinger te geven en zo spoedig mogelijk een echt eigen bloggie voor u zal bouwen, alwaar ik mijn avonturen vanaf dan zal publiceren.

ik vlieg woensdag alweer terug dus het lijkt mij nu een goed moment om IEDEREEN alvast te bedanken voor een vakantie voor in de boeken. De ontvangst was fantastisch en het feit dat ik van gekkigheid niet meer wist wat, waar en met wie te doen spreekt boekdelen.

Nogmaals een uitgebreid verslag zal volgen. hoogst waarschijnlijk op een nieuw bloggie waar ik jullie tegen die tijd allemaal een mailtje over zal sturen.

Mijn dank is groot en ik ben vereerd met alle aandacht en liefde die mijn persoontje toch maar even in zijn schoot kreeg geworpen de afgelopen weken. People you know who you are.

Hulde, daar doe ik het allemaal voor.
All the best for 2010 en ik zie u allen snel weer.


Dancin



  • 04 Januari 2010 - 18:34

    Mama:

    leuke reactie voor ff blij dat een uitgebreid verslag volgt liefs en kus mama

  • 04 Januari 2010 - 23:41

    Eelco:

    Belachelijk die mensen, die dan opeens geld willen voor het intensief gebruik van hun medium...

    Heb van je genoten Dan, doe de groeten aan die gekke broer van je.

  • 05 Januari 2010 - 10:18

    Roel Boogaard:

    He Dan,

    Leuk je weer gezien te hebben. De groeten aan Nick.

    Tip voor een blog: typepad.com, kun je gratis gebruiken.

  • 05 Januari 2010 - 10:19

    Roel Boogaard:

    PS, wil je het wat breder trekken kun je natuurlijk ook de Danny Baauw community starten :) Check www.ning.com

  • 05 Januari 2010 - 21:21

    10 En Joop:

    Hoi Danny jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien maar was erg blij met je bezoek op Joop z''n verjaardag.
    Wat is het gauw voorbijgegaan ik had nog wel willen bellen om je gadag te zeggen.
    Nu dikke kus van ons gr.Nick en ook Shey.
    Doeiiiiiiiiiiiiiii

  • 06 Januari 2010 - 08:10

    Hasan:

    Gozer, bon voyage en we zien je graag snel weer terug!!

    Doe de groeten aan Nicky!

  • 08 Januari 2010 - 11:33

    Daddyoos:

    van ons beidjes: akelig stil hier, wel wat rustiger. vond nog een verdwaalde unterbox maar als poetslap wel te gebruiken.
    Bij 30 graden wel uit te houden ?? Wel FF gaan knallen en niet op het amusementsvlak.
    Groetjes aan Shey, Anna en Nick

  • 25 Januari 2010 - 16:07

    Mama:

    hoi danny
    wel weer ff het een en ander vermelden op een weblog hoor !!!!!!!!
    liefs en kus mama

  • 26 Januari 2010 - 09:36

    Carla:

    Hallo lieverd wat is de tijd weer vlug gegaan voor dat ik het wist was je weer vertrokken.ik ben blij dat ik je toch even 2x heb gezien en dat je genoten hebt in ons koude kikkerlandje,heel veel liefs en dikke kus ook voor nick,anna en shey van mij carla

  • 27 Januari 2010 - 07:54

    Danny:

    ik zal snel schrijven. Wou dat eerst op nieuw blog doen maar het is dusdanig bezig hier dat ik dat een stukje opschuif.

    Dus tot snel!

  • 01 Februari 2010 - 11:23

    Daddyo:

    opschuivuhhh ???
    afwerken !!!!
    hier weer terug na skien en waar blijven de mooie verhalen ?? Nick's Nikes en broek blijken te voldoen, Shey's dvd van Anouk ook ?
    ikkijk uit naar de berichten. groetjes uit nat,koud, wit Holland

  • 12 Februari 2010 - 08:08

    Danny:

    Dit weekend plaatjes draaien op een dakterras. zal er uitgebreid verslag van doen luitjes. Tot maandag!

  • 12 Februari 2010 - 08:16

    Daddyo:

    het werd weer eens tijd...

  • 16 Februari 2010 - 16:00

    Daddyo:

    het WORDT weer eens tijd.....

  • 17 Februari 2010 - 21:26

    10 En Joop:

    Hallo daar Danny Nick Shey gaat het goed daar lees helemaal niets meer.
    Geen tijd ? Hebben jullie het druk.
    Nu groetjes van ons en hopelijk tot schrijfs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 106206

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: