Eerste update van 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Eerste update van 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Eerste update van 2010

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

18 Februari 2010 | Filipijnen, Manila

hallo allemaal daar istie dan weer eens.

Excuses voor het lange wachten. het is behoorlijk druk geweest.

ik zal zoals gebruikelijk een aantal verhalen vertellen over de afgelopen periode.
Ik kan helaas niet alles bespreken omdat ik jullie ook niet al te lang wil bezighouden.
Ik ben vast niet de enige die beperkt de tijd heeft.

Nederland:

Ik zou daar nog uitgebreid verlag van doen maar ik heb alweer zoveel te vertellen dat ik het maar over sla.
Ik heb genoten van jullie en denk nog elke dag aan de good times. keeps me going strong here.
Nogmaals dank voor alles allemaal. De deur in manilla staat altijd open dus schroom niet en koop die ticket!

Mijn nieuwe apartament:

Is fantastisch. Ik ben de enige vaste bewoner op mijn etage dus het merendeel van de tijd kan ik gewoon lekker beuk platen draaien.
Zwembad is wat koud en de gym ben ik nog niet in geweest. Wordt wel weer tijd moet ik zeggen.
Het restaurant en de bar zijn ook gezellig en als klap op de vuurpijl is er Santi's deli.
Een SUPER relaxte delicatesse toko met westers voer. Dus brood, melk kaas, verse groenten en super goed vlees. ik heb geen heart burn meer gehad sinds ik daar ben gaan wonen.
Ik zal proberen een filmpje te maken van deur tot deur. Binnenkomst tot kamer. Lijkt me wel geinig, wordt vervolgd.

Sofitel:

Dat ligt in Manilla haven en daar gaan we tegenwoordig wat vaker heen.
Zaterdag middag, lekker zonnetje en op tijd je zakken vol opdat je de club dan niet meer inhoeft.
Als je daar dan ligt met je poffetjes porem in de zon en een kouwe klets erbij dan is het leven goed.
Foto's doen we tegenwoordig met Picasa, zie linkje verderop.
We moeten anders weer geld lappen om ze op deze site te plaatsen en dat is gewoon onzin.

AVATAR:

Dan toch eindelijk gezien in Imax. Wat een feest voor de zintuigen. De Imax is aan de andere kant van Manila, nog verder dan Sofitel dus het was een leuk dagje uit. Na de film lekker afdansen aan de boulevard. Erg goed te doen. Voelde een beetje als vakantie.

Team Sunday:

Team Sunday is in het leven geroepen omdat ik de rugby en met name de derde helft ontzetten mis.
Team Sunday bevat alles behalve de daadwerkelijke wedstrijd. 2 uur verzamelen de troepen zich en dan vol gas erop!
Dronkemans geouwehoer, blauwe plekken, bier keilen en hoeresloeren. Fantastisch!
Nieuwe clubhuis: http://www.handlebar.com.ph/
Waarom? Goed bier van de tap, buiten terras, goeie BBQ en leuke mensen. Ow en om de hoek bij Burgos.
Het is een soort van biker bar maar dan voor mannen in de midlife crisis. Wait what? Zijn niet alle bikers mannen in een midlife crisis?
Anyway het is de perfecte lokatie om zonder op de vuist met elkaar te gaan toch effe lekker eea van je af te schudden.
Ondergetekende en zijn kornuiten gooien graag de knuppel in het hoenderhok en daar staan de heren maar al te graag voor open.
"leuke brommer", ze opa noemen, vragen naar de kleinkinderen, Hoeveel ex vrouwen heb je nu ook alweer? Hey niet ook de alimentaie er doorheen zuipen he ouwe snoepert, etc etc.
Ze hebben een goed gevoel voor humor dus het is letterlijk bier drinken en (excuse my language mom) kut roepen.

Draaien en Poolparty

Het plaatjes draaien heb ik ook weer opgepikt en ga er nu ook wat serieuzer mee aan de slag.
Afgelopen zaterdag gaven we een feestje voor Anna d'r verjaardag. Op een dakterras. Heel erg vet.
Zie link voor de foto's en HIER een filmpje van de opbouw: http://www.youtube.com/watch?v=iQ5Fg7dcbuE
Mijn maatje Maarten en ik mochten de hele avond aan elkaar draaien en dat was helemaal VET! Zat mooie mensen, super sfeer en ja ik gewoon lekker mijn dingetje doen.
Zie foto's voor sfeer impressie. Anna blij en ik ook want de uitnodigingen om nu ook in clubs te draaien hopen zich op. We gaan hier meer mee doen. First stop: Icon! Next up: Another pool party maar dit keer in de tuin van een mega mansion.

Nieuwe Club:

Vrijdag grand opening van club Icon in het Intercontinental. Ben ik stiekem al een keer geweest en die club is VETTER dan VET!
Dus vrijdag even babbelen met de eigenaar want die is erg geinteresseerd in mij. Misschien een 2 uurs set in elkaar draaien met Maarten. tech house in het begin, trance in het midden en BEUQEN in het laatste kwartier.
Wordt vervolgd.

Koters:

Shey's ex en goede vriend van de familie is recentelijk vader geworden.
Madison heet ze en is middels een keizersnede ter wereld gekomen. Een plaatje en de familie maakt het goed.
Madison is te zien op de foto met Shey en mij.
Dan de ceo van het bedrijf Terrence. Hij is papa geworden van de tweede. Ook deze voor de tweede keer met en keizersnede.
Linke soep dus, westerse mannen met Filipijnse dames kindjes maken. gevaarlijke business.
Gelukkig de familie maakt het goed en ze heet Scarlett. Op de foto te herkennen aan de muts en andere foto samen met haar beeldschone moeder.

FOTOS:

De eerste foto is een hakenkruis met Duitse adelaar op een Jeepney. Tja...
De daarop volgende zijn allemaal van de poolparty. Eerst is uitzicht by day, volgende by night.
Dan ziet u en foto van mijn knie. poolparty is glad. paar potten bier erin en dan krijg je dit.
Daarna 3 foto's van mijn uitzicht en de rest is Sofitel.
Eerste baby foto is Scarlett, tweede dochter van de baas.
Volgende is Marc's madison. Derde is Scarlett en moeder.

Laatste foto is gewoon in een woord WAANZINNIG!
De CEO van de grootste pornoleverancier ter wereld moest van het opperhoofd even op visite komen in Canada.
Guess who else were there :)

Broeder lief:

Met Nick gaat alles nog altijd erg goed (zie fotos en filmpje).
Werkt zich drie slagen in het rond en zou nu toch echt eens en break moeten nemen. Hij miks in Augustus op NL dus hou hem in de gaten.

POEZEN:

Ninja en Scotch gaan lekker. Ze ouwehoeren nu allebij de oren van me kop dus dolle pret. Ik ben alvast aan het sparen voor een nieuwe bank voor wanneer ik weer ga verkassen. Degene die er nu staat is alweer aan stukken gereten.

September:

Daar ga ik volgende keer over schrijven. Staat in ieder geval iets spectaculairs te gebeuren.

Hope you guys enjoyed, until next time.
Groetjes en lieft vanuit Manilla!

• 18 Februari 2010 - 09:12

Mama:

bedankt voor het stukje danny gezellig weer ff wat te lezen en te zien dat je je nog steeds niet verveeld daar in manila mis je liefs en kus mama

• 18 Februari 2010 - 09:46

Hasan:

Yo Dan, natuurlijk is er iets spectaculairs in september... Ik ben dan jarig, gek!! Maar ben ook benieuwd wat je van plan bent uit te halen...

• 19 Februari 2010 - 11:41

lang gewacht,
    niet gezwegen,
    onverwacht,
    stories gekregen.
    Heb weer genoten !!
    groetjes aan de bende daar.

• 19 Februari 2010 - 12:25

Hans En Simone:

Er staan wel heel veel prachtige, uitdagende dames op de foto's!
    Wat een super uitzicht vanuit je flat. Ok is te zien dat je volop geniet van het draaien.
    Heb je nog wel tijd om te werken, met al die feestjes!
    Geniet ervan, jongen en de groeten aan je broer.

• 19 Februari 2010 - 20:43

10 En Joop:

Geweldig Danny om weer wat te horen het gaat je nog steeds goed af.
    Weer een ander huis jullie verhuizen nog al eens.Hoop dat je je daar vermaakt maar als ik het zo lees loopt dat goed.
    Groetjes van ons en kus.

• 20 Februari 2010 - 10:08

Danny:

Ja het gaat allemaal lekker hier. Het draaien is een hobby en ik ga er zekers meer mee doen. Gisteren naar de grand opening geweest van Icon. Nieuwe club en in mijn ogen de mooiste en vetste tent in het land. Wat een geluid! Knal hard en spat zuiver. allerlei handjes geschud en er zit een dikke kans in dat ik daar af en toe ga draaien.;

HEEL ERG VEEL ZIN IN!

En daar vvandaan zou ik bijvoorbeeld een hele avond kunnen "hosten".

Foto's volgen. Dikke knal kus!

• 23 Februari 2010 - 22:39

Jetante:

Je bent weer lekker bezig en zo te lezen geniet je er van.
    Je weet nooit wat er nog kan/gaat gebeuren met dat draaien van jou ! succes en dikke kus

• 24 Februari 2010 - 22:56

10 En Joop:

He Danny als je gaat draaien je broer het op laten nemen dan genieten wij hier ook mee.
    Sucses en groetjes aan Shey Nick en dikke kus van ons.

• 25 Februari 2010 - 18:16

Mama:

hoi danny ik hoop dat je vrienden op een andere manier wat laten weten want wel blijven schrijven hoor wij genieten van ieder stukje liefs en kus mama

• 27 Februari 2010 - 14:56

Syl:

Hi Dan, nu pas tijd om het ff te lezen maar zo te zien gaat het top! Heb iig weer van je genoten tijdens je bezoekje aan The Netherlands en ga er vanuit dat we elkaar snel weer zien! X Syl

• 11 Maart 2010 - 16:46

Daddyo:

Ik begin maar vast weer met aanmanen; 3 weken op je "schrijvers"lauweren rusten mag.
    en nou weer rap aan de schrijverij

• 11 Maart 2010 - 16:46

en nou weer rap aan de schrijverij

• 24 Maart 2010 - 10:33

Ikke:

Kippevel pa! Hopen maar dat Twente en PSV nog wat foutjes maken!