Update 1.1 Augustus 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Update 1.1 Augustus 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Update 1.1 Augustus 2010

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

18 Augustus 2010 | Filipijnen, Manila

Back by dope demand, ondanks dat er nog wat losse eindjes zijn.
Maar goed, ik ga gewoon harry potter on your asses, en deel het in tweeen.

even terug lezend is het idd te lang geleden.
Mam was net weer op weg naar huis, Nederland was nog in de race voor het WK etc etc.
En dus, zoals ouwe Baauw al aangaf, tijd voor een update.

Nou ik denk dat we met z'n allen trots kunnen zijn op onze jongens, ondanks dat we wel heel erg dichtbij waren.
Dan is het wel weer fijn om niet in NL te wonen.
Na het verlies gewoon de kroeg opzoeken met de Spanje supporters, sangria en Cerveza brullen en voor je het weet dans je gewoon de flamingo.

__________

Daarna is het een tijd rustig geweest, same same werken stappen werken stappen, maar voor jullie trouwe lezers toch bar weinigs nieuws te melden.
Ja natuurlijk het regenseizoen is weer begonnen, zie video:
http://www.youtube.com/watch?v=xMwn7e-5cc0

Eerste paar typhoons ook alweer gehad maar vergeleken met Pakistan gaat het natuurlijk helemaal nergens over. Dat zal vast snel wel weer veranderen want als ik hier iets geleerd heb, is dat de mensen hier... niets leren. (HA just pulled that one right outta my ass but reading it back it's a good one) En dus gewoon hun overstroomde en weggespoelde hutjes weer op dezelfde plek neer klappen.

________

En toen was het opeens Nick Baauw die de sleur doorbrak.
meneer is weer single en dit keer lijkt hij toch echt het licht te hebben gezien.
Vol gas aan de bak op werk, heerlijk zijn ding aan het doen en oprecht een stuk gelukkiger.
Dat "the one we don't speak of" aka Anna, uiteindelijk zelf ervoor heeft gezorgd dat de deur definitief dicht is voegt alleen maar toe aan de feest vreugde.
Voorheen had hij nog wel eens een bord voor z'n kop, en omdat iedereen zich ermee bemoeiede was het ook makkelijk om anderen de schuld te geven, maar dit keer heeft ze het dan toch voor elkaar.

_________

Uw verslaggever had het al moeilijk met zijn job, steeds als hij het niet meer zag zitten werd hem een wortel voorgehouden, en dan op het laatste momemt... Je kent het wel.
Nou genoeg van dat alles. Hij kwam naar Manilla om geld te verdienenen en af blijven wachten is just not the way to go.
Aardig wat netwerken verder is hij dan toch maar eens met de CEO van Nick zijn bedrijf gaan zitten, en per de 23ste ga ik voor hem aan de bak.
Nick en ondergetekende zullen weldegelijk met elkaar te maken krijgen, maar op een niveau waar zij zich allebei in kunnen vinden.
HULDE! Een van de redenen voor het ophouden van de update is dat uw verslaggever nog niet precies kan vertellen wat de nwe job inhoud. Dus wordt vervolgd.
Zin an.

_________

Hier weer een nieuw mixje, geoon op de link klikken :)

http://bit.ly/d8XDAI

Ik ben nu ook bezig om coole NL DJ's weg te zetten hier dus das ook spannend.

_________

Dan is er nog mijn goeie vriend Chico.
Ik ben druk bezig geweest met management functies binnen the Mandarin Oriental, maar we kwamen er helaas niet uit.
Mijn vriend chico however, heeft wel een baan aangenomen daar en omdat ik toch van waarde ben op coonsultant niveau, zijn we de concurrentie wezen insecteren in Hong Kong.
FEEEEEESTJE!

Hong Kong:
http://www.youtube.com/watch?v=ud2Vjk5nFLo

_________

Lanir komt de 25ste gezellig naar Manilla, ticktes naar Cebu zijn geboekt op de 26ste (ja google dat maar effe CEBU) en daar hebben we erg veel zin in.
een en ander is nu wel weer afhankelijk van mijn nwe baan maar we gaan ervoor zorgen dat alles in orde komt en soepel verloopt.
Nick heeft immers weer genoeg ruimte in huis en Shey en ik nog steeds 2 appartamenten. Wat een luxe.

_________

Goed dat was hem even voor nu, er volgt snel meer nieuws vanuit Azie, ik hou u op de hoogte.

  • 18 Augustus 2010 - 14:41

    Hasan:

    Yo Dan,
    Goed om te horen dat je een overstap maakt. Nu nog hopen dat jij en Nicky niet al te vaak in de clinch gaan liggen (alhoewel dat leedvermaak ook gewoon vermaak is, dus mocht dat toch gebeuren, dan uiteraard filmpjes en foto's plaatsen!!) ;-)

    Klein nieuwtje van mijn kant; ik vlieg 30 augustus naar Shanghai en hop dan wat heen en weer tussen China, Thailand, Maleisie, Singapore en India, en dat voor ongeveer een half jaartje (meerdere projecten die ongeveer in maart aflopen). Mocht ik de tijd vinden om een lang weekendje vrij te krijgen, dan kom ik ook nog wel even langs hoppen op de Filipijnen!

    Uiteraard met enig voorbehoud dat er geen gasten weer vliegvelden bezet gaan houden...

    Groetjes!

  • 18 Augustus 2010 - 18:39

    10 En Joop:

    Heerlijk weer die nieuwe verhalen en je filmpjes zijn ook heel mooi.
    Ja nog een weekje en dan is Lanier er even uitrusten.
    Hoop dat alles goed gaat met jullie werk en Danny dat het bevalt.
    Groetjes aan Shey en Nick.

  • 18 Augustus 2010 - 20:20

    Jetante:

    Op de valreep,(voor ik met JC naar Frankrijk vertrek) weer ff genoten van het verslag,lees ze allemaal maar mis soms de tijd om ff wat terug te krabbelen,alle succes met je nieuwe uitdaging, groetjes van de kids(alles wordt bijgehouden)en dikke knuf en hug voor jou en Nick van jetante .

  • 18 Augustus 2010 - 21:27

    Mama:

    heerlijk weer even een update
    geniet er toch elke keer van iets te lezen ondanks dat we elkaar regelmatig op skype spreken
    heel veel succes met je nieuwe baan en heel veel plezier met lanir en arlet
    liefs en dikke kus mama

  • 19 Augustus 2010 - 07:55

    Team Terror:

    Klinkt goed Danny en Team Terror is ook zeker blij te horen dat Nick "the one we don't speak of" heeft gedumpt. Team Terror wenst je ook veel geluk met je nieuw job en we horen graag hoe het je vergaat.

    Groetjes Team Terror

  • 19 Augustus 2010 - 13:26

    Pannelap:

    Hey Dan,

    Leuk om weer wat te lezen. Nieuwe job, nieuwe uitdaging, zal je goed doen!

    We horen binnenkort meer van jou. Groeten daar van mijn!

    cheers

    Gijs

  • 19 Augustus 2010 - 14:26

    Carla:

    heerlijk weer je verhalen en helemaal te gek dat jezelf ook in beeld bent,vind ik altijd leuk en wat een weer nu zal ik nooit meer mopperen als het hier in nederland regent en nick weer vrijgezel na vele knipperlichten dus nick geniet ervan en daar twijfel ik ook helemaal niet aan en danny heel veel succes met je nieuwe job,heel veel liefs en dikke kussen van mij carla

  • 20 Augustus 2010 - 05:45

    Danny:

    @ Hansie
    Top man, lekker Azie rondtouren! Je weet me te vinden, zou leuk zijn als je Manilla aan kunt tikken. Anders misschien Thailand doen? Spreken we daar wat af, misschine is Jesse Koerse er dan ook?

    Bas:
    Wow je ouwe heer getrouwd? Gefeliciteerd! En bedankt voor de Cebu tip :)

    De rest: Dank natuurlijk voor alle reacties, fijn om te weten dat ik nog gelezen wordt. Kuskus!


  • 24 Augustus 2010 - 10:29

    Daddyo:

    binnenkort "naams" verandering and I like it. Fijn weer war van de "besognes"te zien en zoals je ziet : je wordt gelezen en gewaardeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 106203

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: