Update Juni 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Update Juni 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Update Juni 2010

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

30 Juni 2010 | Filipijnen, Manila

Update!

Hallo allemaal,

het is weer een tijd geleden dus hoogste tijd voor een update.

Te behandelen punten:

Verjaardag

29 istie alweer, wat gaat die tijd toch snel, niet normaal mensen.
Nick en ik hadden het erg druk eind Mei dus allebei de verjaardagen rustig aan gedaan.
Het feestje gaven we in onze stam kroeg "Distiley". hut afgehuurd, mannetje of 40 over de vloer en Hatseflast.
Moeders was er nog geen dag en viel direct met haar neus in de boter.
Alle vrienden en vriendinnen over de vloer, wat een feest en wat een hoop bier. Wow
Ook 2 nwe vrienden gemaakt. Ook 2 Hollandse broers en het is echt maf hoeveel we van elkaar weg hebben.
Daar gaan we nog menig feestje mee hebben, super relaxed.
Zie foto's aan einde update.

La Union

Surfen, sunset, wiskey en feest
Iets verder dan anders, namelijk een uur of 6 rijden, light la union.
Prachtig low budget surfen, alleen maar locals, amper toeristen dus ook geen beggers and vendors.
En de kids DIE er waren hadden het te druk met surfen dus die vielen ons ook niet lastig.
Lekker weekend was dat, effe eruit, lekker rossen door de Filipijnen met een 4x4 en genoten van de rit.
Check foto's in link aan einde van het verslag.

Moeders visit

Uit eten, uit eten, massages, logeren, wat een drukke agenda.
na de verjaardags fuif lekker relaxen voor mams.
We hebben veel buiten de deur gegeten, en over dag moeders lekker laten pamperen.
Massage hier, maskertje daat, manicure links, pedicure rechts.
En oh ja dan lag ze ook nog lekker te bakken in de middag, vooral op de uren waarop niemand hier vrijwillig in de zon zit.
Dat heeft ze geweten, jeetje mam dat was niet best hoor.

Uit eten: Eerste restaurant was Alberts, best steaks in the country
Link: http://www.steakroom.com/Home.html fan tas tisch. ook nog wat celebrities ontmoet daar, was een mooie avond.
Tweede restaurant, dit keer met de meiden erbij: http://www.aubergine.ph/
Werelds gegeten, deze jongens doen niet onder voor Apicius. Alles erop en eraan, Wuropese chefs, open keuken en HEEL lekker eten.
3e restaurant, lekker locaal maar zeker niet minder: The sea food place.
Wij zijn daar kind aan huis. je loopt naar de vis markt, koopt wat je eten wilt en het restaurant maakt het voor je klaar.
We waren daar met 12 man net zoveel kwijt als 3 van ons bij Aubergine haha, en dan hebben we het over KILO's Mosselen en gamba's.
Heerlijk.

Dan naar Subic, even de stad uit met de familie.
Heerlijk relaxed, geen voetbal, dat was effe balen maar verder goeie tijden ,et elkaar beleefd en dichter tot elkaar gekomen.

En toen was het alweer voorbij. Dag lieve moeder, hoop dat u genoten heeft. Wij hebben dat iig zeker.

Werk, carriere kansen:

Typisch hoe dat werkt. Zo werk je al dik 2 jaar voor een bedrijf dat maar niet luisterd, gaat opeens het roer om.
Jottem! laat dat nou net gebeuren dat Moeders in town is. oh well, alles gemanaged en things are looking sharp.
Dat ik in de volgende 2 weken 2! baan aanbiedingen heb af moeten slaan maakt het het allemaal nog leuker. Gaat lekker hier!

1 van de job offers wat manager worden van 2 club/lounges in the Mandarin hotel.
Doordat ik heb af heb moeten wijzen wel een leuke groep mensen om me heen verzameld en met hun gaan/zijn we nu een project groep die op consultancy basis bedrijven gaat adviseren om productiever, hipper, winstgevender en aantrekkelijker te worden.
Allemaal vrije tijds werk maar leuk voor erbij.

WK: Wij kijken elke wedstrijd in de stam kroeg Heckle & Jeckle.
Is nu helemaal oranje en OW wat hoop ik dat we verder gaan na Bazil!
Duimen maar. Die wedstrijd kijk ik trouwens in Subic, bedrijfs uitje met Shey d'r bedrijf:

HIER EEN LINKJE VOOR NWE MUZIEK:

Hier wat foto's, ook wat random foto's van verschillende geinige borden/signs die je tegenkomt in dit land. Pa dank voor de Leeuwen Shirts!

FOTO LINK: http://bit.ly/bwwxJR

Hoop dat het jullie ook allemaal goed vergaat!
Kus en liefs uit Manilla!

• 30 Juni 2010 - 12:40

Hasan:

Yo Gringo! Goed om te lezen dat je het genieten niet verleerd bent, en ik neem aan dat dat ook voor je broertje geldt!

Hier gaat alles prima; weet niet wat je allemaal wel en niet meekrijgt, maar de een krijgt kinderen, de ander woningen, en het trouwen zal ook al binnekort gebeuren. Gelukkig niets negatiefs!

Take care en spreek je snel!

• 30 Juni 2010 - 12:51

Carla:

geweldig weer je verhaal en leuke foto met mams erbij,ze ziet er goed en relaxed uit en dat ze genoten heeft is zeker,mams is nu nog heerlijk uitgerust en haar bezoek aan jullie heeft er echt goed gedaan en danny geweldig dat het zo goed gaat met je carriere en ik ben trots op je heel veel liefs dikke kus voor jullie allemaal van mij carla

• 30 Juni 2010 - 13:07

Jeroen Veen:

Klinkt weer helemaal top ouwe!

Hier druk met veel verschillende projecten en uiteraard met het voetbal!

Wanneer komen de mannen weer eens langs nederland?

x

Jeroen

• 30 Juni 2010 - 13:13

Paul En Peet:

Heerlijke update weer Dan!
    (En we gaan er gewoon vanuit dat we doorgaan na Brazilie!)
    Dikke kus xxx

• 30 Juni 2010 - 15:28

Holland rules !!??
    nog een verzamelfoto van de Brulshirts ?
    weer genoten van de schrijverij ( bijhouden)
    loveya

• 30 Juni 2010 - 19:02

Danny:

Lees net bericht terug en kom erachter dat ik aardig wat typo's gemaalt heb, oh well, lekker belangerijk.

Update over wie het met wat en wanneer doet waordt op prijs gesteld, trouw data en nwe koters waarvan ik de naam moet onthouden ook.

Ja Pa ik heb nog veel meer foto's, alleen is men wat traag met het uitleveren van de "gecensureerde" documenten. Wordt vervolgd!

Thanks for the replies ya'll!

• 30 Juni 2010 - 19:03

Danny:

Ah ik lees ook terug dat ik 2 stam kroegen heb. Awel de ene voor whiskey en bier assortiment, de andere voor Hollandse sfeer, patat speciaal en konings kip sate!

• 30 Juni 2010 - 19:06

En VOETBAL!

• 30 Juni 2010 - 20:41

Syl 'Abu' The King:

Hi Dan,

Goed om te horen dat het allemaal top gaat daar!

Hier niet veel spannend, beetje bier, stappen en voetbal kijken.

Nederland 3 - 2 Brazil

Nu nog hopen dat dat ook gebeurd.......

Krijg vrijdag eindelijk de sleutel van ons nieuwe huisje dus als weer ff in Ned. bent moet je ff komen kijken.

Spreek je snel weer!

X Syl

• 01 Juli 2010 - 08:30

Mama:

het was geweldig daar bij jullie zouden meer mensen moeten doen!en ja heerlijk in de watten gelegt ik kom vlug weer!succes danny met je job.
    liefs en kus mama

• 01 Juli 2010 - 12:02

Bas:

Weer een mooi stukje Dan!

Nog bedankt voor je tips! Heb er helaas nog geen tijd voor gehad, beetje druk met werk ennnnennnnnnn: SCRIPTIE schrijven => jawel het gaat eindelijk gebeuren!

Groetjes aan Nick en tot mails!

Bas

PS Hasan en ik hebben de All Blacks package toegekend gekregen voor de Rugby World Cub 2011 in New Zealand!!!

• 01 Juli 2010 - 21:09

10 En Joop:

Wat heerlijk om dit weer te lezen het gaat je daar echt heel goed Danny.
    Het is daar toch wel leven hoor.Begrijp ook wel dat jullie daar werken moeten maar wij denken wat een fijn leven daar.
    Je moeder is echt heel verwend met alle massages ze was ook heel blij. Allemaal gr.dikke kus van ons

• 02 Juli 2010 - 16:40

Daddyo:

Manilla met oranje op zijn kop
    HOLLAND RULES

• 14 Juli 2010 - 11:24

Mama:

lanir en alette komen van 24 augustus tot 5 september geweldig toch verwen de meiden maar lekker kus mama

• 15 Juli 2010 - 19:32

José:

Heb woensdagmiddag van Lanier gehoord dat ze met haar vriendin jullie komen opzoeken. Wat leuk en gezellig, veel plezier en een hoop fun. Als Lanier wat mee kan nemen voor jou en Nick, mail s.v.p. naar ons dan zorgen wij dat het terecht komt.
    Groetjes, knuffels en kussen van je Daddio en José

• 27 Juli 2010 - 09:42

Daddyo:

Ja, na bijna wereldkampioen te worden is het zolangzaam aan weer eens stinkend tijd om ons te verblijden met de escapades van de baauwbrothers

• 04 Augustus 2010 - 13:20

OPSCHIETUHHHHHHHHHHHHH

• 06 Augustus 2010 - 09:10

Danny:

Het wordt inderdaad weer eens tijd. Ik doe heet allemaal wat rustiger aan de laatste tijd dus niet al teveel te melden.

Maar ik zal de boel weer even uit mijn geheugen scheppen en snel op dit blog klappen!

• 06 Augustus 2010 - 09:14

JUST DO IT

• 17 Augustus 2010 - 16:24

Daddyo:

morgen FF naar Luxemburg, tentje bouwen, slap lullen, bier drinken, Krollen onthalen, kut roepen, en een beetje vliegvissen. Bij terugkerr verwacht ik een verhaal.......

• 18 Augustus 2010 - 13:43

Komt voor elkaar!
    Ik zal de updeet dan in tweeen delen.

teveel losse eindjes maar ook wel weer genoeg voor eentje. De rest blijft wordt vervolgd.