Danny goes to Holland V2. - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Danny goes to Holland V2. - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Danny goes to Holland V2.

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

23 Oktober 2009 | Filipijnen, Manila

Hallo allemaal daar istie weer een keer.

Ik wilde al eerder schrijven maar door omstandigheden heb ik het wat uitgesteld.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Shey en ik hebben er een punt achter gezet.
Misschien een grote vergissing, misschien niet.
Ik heb niet zo'n zin ook om daar nu een heel verhaal over te schrijven dus het enige wat jullie hoeven te weten is dat alles goed is tussen ons en zodra we er mee om kunnen gaan, gaan we verder als beste vriendjes.

Dan nu wat leuker nieuws: Ik ben van 17 December tot 6 Januari waar in Nederland.
Ja ondanks dat Nick hier natuurlijk is (en geloof me die zou me helemaal in de watten leggen) is kerst vieren in Manilla zonder mijn meissie natuurlijk kut met peren.
Ticket gisteren geboekt en ik heb er RETE veel zin in.

Hey Tomas ouwe pik ouwe pijp, ik laat de sleutel van mijn appartament achter bij mijn broeder.
Dan kan jij tot de 7e gewoon in mijn appartament crashen. 2 slaapkamers dus das best relaxed dunkt mij.

Vrijdag de 18e van December ga ik lekker ouwerwets housen in De Melkweg.
HQ amsterdam, classics reunion party. Ook daar heb ik al een ticket voor en ik hoop dat alle ouwe HQ gangers met me mee gaan, you know who you are ;)
http://www.HQparty.nl

ik ga ervan uit dat er met kerst en NYE weer van alles op de agenda staat dus mochten jullie plannen hebben laat het weten.

Dan weer even over tot de orde van de dag, de belevenissen van afgelopen maand.

1. Paul van Dyk
Die was vorige week in de stad en daar hebben we hem er weer lekker uit laten hangen.
Onze vriend Mike, die het al een tijd lang erg goed doet in de bizz, had weer een vip tafel geregeld dus alles bon.
Mike vond het echter nog steeds te druk in de VIP. Dus 10 December komt Armin van Buuren weer op visite, en Mike heeft alvast ALLE tafels gereserveerd.
Gezeik altijd zegt ie. Wat een figuur. Erg leuk om bevriend mee te zijn. het is ook altijd een giller als we op Burgos aan komen rollen in z'n Mercedes 500 SL.
Allemaal jonge gasten onder de 30, en dan zo'n slee onder je kont. best luxe.

De auto:
http://www.mercedes-benz.nl/content/netherlands/mpc/mpc_netherlands_website/nl/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/s-class/w221.flash.html#chapter=1

2. Frikandellen en kroketten
Ja ja EINDELIJK hebben we ze dan gevonden. We wisten al maanden dat er een tentje was in oud Manilla dat ze verkocht, en eindelijk hebben we hem dan gevonden.
http://juriscafe.hyves.nl/
Wat een top tent. Eigenaar heet Rinus, ras Amsterdammer dus dat is natuurlijk een schot in de roos.
Echt wat een figuur, ontzettend hard mee gelachen en ouwe koeien mee uit de sloot gehaald.
Het was jammer dat ik geen camera bij me had. Nicks gezicht toen hij een broodje frikandel speciaal met extra ui naar binnen schoof sprak boekdelen.
Intens genot, hij was er helamaal stil van. Inmiddels zijn we er nog een keer heengeweest en staat de teller voor Nick nu op 9 broodjes frikandel speciall met extra ui.
Wat kan die gozer vreten zeg. Ik deed het wat rustiger aan en bestel er gewoon 1, EN een broodje huisgemaakte kroket. Heerlijk.
De kroeg zelf is ook typisch oud hollands. Dus als we daar aan het pilsen zijn (ze hebben fluitjes!!!!) lijkt de tijd gewoon stil te staan.

3. Draaien en bijprojecten
Naast Rude ben ik nu ook voorzichtig de stad en de contacten die ik inmiddels heb opgebouwd aan het verkennen.
ik ben bezig met een nwe jazzclub. Business paln opzetten met Chico.
Een nwe techno/house club. Ga ik volgende week mee zitten om isschien wel een Dutch night te doen een keer in de zoveel tijd.
Kan ik mooi Daan Weda, Gijs Pannafunk, Jessy en al mijn andere dj vriendjes over laten vliegen om te komen knallen.
En rooftop feestjes. je weet wel op zo'n helicopter platform. Anna heeft een goed contact en dar zit veel potentie in.

Zo dat was hem wel even voor nu.
Het is vrijdag middag kwart voor bier dus ik ben er vandoor.

  • 23 Oktober 2009 - 09:45

    Hasan:

    Jammer dat er een punt achter is gezet. 't is een toffe meid, maar het is niet anders.

    Top dat je bezig bent met je neven activiteiten en helemaal top is dat je hier bent rond kerst en O&N!

    Geen twijfel dat Nicky je in de watten had gelegd als je daar zou zijn, maar het kan ook andersom: hij zou ook eens een keer hier kunnen zijn tijdens kerst en O&N. Ik denk dat er dan weinig mensen zullen klagen, Nicky included!!

  • 23 Oktober 2009 - 10:32

    Daddyo:

    Ja, wat moet ik hier van vinden of van denken.
    Ik zal de laygfroigh maar vast klaarzetten.

  • 23 Oktober 2009 - 11:27

    Hans En Simone:

    Zo gaat het soms in het leven, he! Veel sterkte. Wat zal je moeder blij zijn dat je met Kerst in Nederland bent. En je oma, Step, je vader en José en al je vrienden. Kunnen jullie allemaal weer eens lekker bijkletsen onder het genot van een klein biertje en een echt lekker kroketje!
    Groeten aan je broer.

  • 23 Oktober 2009 - 11:46

    Gijs:

    Danny,

    ouwe rammert. goed weer wat van je te lezen.

    een jazz club! haha. laat maar invliegen die dutch heroes.. ik ga morgen in de bobs draaien. kom ik lekker op tmf (voor de thuisblijfers)

    Leuk dat je de 17e weer terug komt. gaan we even meeten. komt broederlief ook mee dan?

    HQ lijkt me trouwens een gezellige optie om de kerstvak. mee te starten!

    anyway, ik spreek je gauw!

    cheers Gijs

  • 23 Oktober 2009 - 16:39

    Metta:

    Wat jammer dat het over is tussen jou en Shey, maar hopelijk kunnen jullie wel nog goeie vrienden blijven. En gezellig dat je rond Kerst naar NL komt! Tot dan! ;)

    xx Met

  • 23 Oktober 2009 - 19:40

    Jetante:

    Jammer lieverd! je zal denk ik niet over een nacht ijs zijn gegaan!
    Er is wel iemand die een gat in de lucht springt dat je met de feestdagen ahummmm "thuis" bent.
    dikke kussss liefs en sterkte
    jetante.

  • 24 Oktober 2009 - 12:02

    10 En Joop:

    Heerlijk weer wat te horen was erg lang dit keer.Maar begrijp ook waarom het is toch moeilijk na zo,n relatie jammer.Heerlijk dat je met kerst in nederland bent voor je moeder helemaal top.
    Hopelijk zien wij je ook nog.Groetjes en kus

  • 24 Oktober 2009 - 12:22

    Mama:

    ja HOERA danny komt jammer dat nick niet meekomt maar heeft inderdaad familie plichten in manila en kan anna niet meenemen met de kerst bij haar familie vandaan misschien van de zomer met anna is beter vanwege het weer maar nick komt in ieder geval in januari dus voor mama dubbel feest eerst de een en dan de andere zoon heerlijk vooruitzicht liefs en kus inge

  • 25 Oktober 2009 - 09:40

    Rob:

    Goed om te horen dat je weer bijna voor even terug komt naar NL. Jammer van de relatie, but thats live. See you soon en het bier staat koud. Groetjes

  • 26 Oktober 2009 - 19:38

    Tomas:

    Ha Maestro! Jammer dat we geen NY in Manila kunnen vieren, maar met Nick moet dat volgens mij ook uitstekend lukken! :-)

    Top dat we bij je kunnen logeren trouwens!

    Als je in NL bent moeten we zeker ff meeten voor wat inside Manilla tips.

    Ciao!

  • 27 Oktober 2009 - 15:31

    Carla:

    hallo kanjer ik had het van mams gehoord van jou en shey en hoop alleen dat jullie goede vrienden blijven want dat is heel belangrijk in je leven,je mams straalt van oor tot oor nu ze weet dat je komt en nog wel met de kerst echt onwijs tof en ik vind het ook fijn je even persoonlijk een dikke knuffel te kunnen geven en daarna nick naar nederland het lijkt of jullie mams haar wens wordt vervuld echt onwijs,het is toch niet te geloven dat ze bij jullie ook al fricandellen en kroketten hebben maar kan me voordtellen dat je daar in het begin even geen genoeg van kan krijgen,ik kijk er naar uit jee te zien heel veel liefs en dikke kus ook voor nick en anna en je katten van mij carla

  • 28 Oktober 2009 - 07:56

    Karin:

    HQ geweldig, ben er ook een aantal keren geweest!
    ennuh lezen over fricandel speciaal, bijzonder hoor, dat je die zo kan missen.
    goed dat je komt even een warm bad, kan je gebruiken begrijp ik!
    tot later, xxxkarin

  • 01 November 2009 - 16:26

    Rini Krol:

    Dan, als je nog even tijd hebt...Wat kosten de ( echte) Breitlings daar. Navitimer 410 en de 411. stalen band. Zet maat op je blog ( daddyo tikt nu en zuipt Rien's L'aighfrogh.
    PS Je verveelt je toch niet daar .....

  • 01 November 2009 - 16:28

    Daddyo:

    Doe wel als tweede PS'je de groetjes aan Shey. Ik bewonder haar geduld.

  • 02 November 2009 - 06:13

    Danny:

    Ik zal eens even kijken hier. Ik denk niet dat het erg veel zal schelen maar aan de andere kant, je euro is nu wel veel meer dollars waard. Ik weet de winkel te vinden (de echte) ik zal snel even verslag uitbrengen.

    En met Shey alles goed hoor. aterdag de heel dag poken gespeeld en bier gedronken met z'n allen. Zal de groeten doen!

  • 10 November 2009 - 15:45

    Daddyo:

    Het wordt weer eens tijd om..............

  • 11 November 2009 - 11:22

    Mama:

    ja wordt weer eens tijd voor update en nog 5 weken te gaan voor je hier bent lekker hoor!
    liefs en kus mama

  • 18 November 2009 - 16:29

    Daddyo:

    1234 komt er nog wat van....

  • 22 November 2009 - 00:58

    Daddyo:

    Als jij niet schrijft dan doe ik het wel: via facebook gezien de partyfoto's van juffrouw of mevrouw Villamor.
    BOY'S YOU LOOK LIKE SHIT,

  • 23 November 2009 - 09:59

    Danny:

    Fijn om te horen dat we je naam eer aan doen ouwe.

    Note to self: Pacqiauo, exploderende emmer verf, nieuw hutje, poker bij de baas, armin van buuren 10 december, handle bar, lift, foto's zoeken, katten, Alberts, voorbereidingen NL trip.

    Zal niet lang meer duren ongeduld.

  • 23 November 2009 - 16:22

    Daddyo:

    Met de juiste aanmoedigingen (opschieten en rap kreng) en hefbomen (wat een foto's) krijgen we ( je trouwe volgers)je wel aan het schrijven..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2010

Update uit de kou!

11 Oktober 2010

Danny effe in NL

03 Oktober 2010

And the gender is...

02 September 2010

Echo foto!

30 Augustus 2010

Cebu met de meiden
Danny

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 106200

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: