Update Mei 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu Update Mei 2010 - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Danny Baauw - WaarBenJij.nu

Update Mei 2010

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

14 Mei 2010 | Filipijnen, Manila

Update:

Beste allemaal daar sitie weer.

Excuses voor het lange wachten, maar zoals eerder vermeld schijf ik u graag wanneer ik weer wat te vertellen heb, in plaats van u te vervelen met zinloze geouwehoer ala Balkenende.
Uiteraard is er weer lekker gewerkt en wordt er eindelijk eens geluisterd naar yours truly. Dat daarvoor eerst de financiele pleuris uit moet breken... tja, das niet mijn pakkie aan. Hadden jullie mij maar eerder serieus genomen.
Dit resulteert erin dat ik nu opeens de man ben die verantwoordelijk is voor productiviteit. Een hele eer, al is het op zijn Hollands gezegd de put dempen als het kalf al verdronken is.

Weekenden:

Elk weekend is gewoon weer feest. Altijd wel wat te doen en over een paar weken gaan we draaien in onze stam club. Icon.
Dat gaan we samen doen met Maarten, zeer goeie vriend van mij en hoofdsponsor van die club. Elke week heeft de beste man een tafel, en elke week wordet er van ons verwacht de grey goose soldaat te maken.
Daarin slagen we dan ook elke week met vlag en wimpel.

Nederland of Australie?

In September is er weer eeen porno beurs in Amsterdam en ook dit jaar ga ik proberen erbij te zijn. Eigenlijk MOEt dat gewoon.
Shey, Marc, Chris en Maarten weten nu al dat ze gaan dus dat wordt een dolle boel. Moeders en meiden, ladies night out?
http://www.webmasteraccess.com/ 24 TO 26 sEPTEMBER. Zet dus in je agenda.

Mocht dit nu niet lukken dan vlieg ik lekker een lang weekend naar Australie voor DEFQON 1 DOWNUNDER.
Gratis entree voor Hollanders haha, knalluh! http://events.q-dance.com.au/2010-09_18-september_defqon1/

Auto

ja dames en heren hij is er dan, een Mazda 3 uit 2005.
Kost hier 7,415.09 EUR, zelfde wagen in NL kost tussen de 13 en 14 duizend euro. relaxed!
lekker bakkie hoor, tip tronic automaatje, zoom zooom! En ja moeders, verlenging/verniewing rijbewijs wordt aan gewerkt.

Verjaardag

29 wordt ik alweer, wat een gedoe. Nick en ik gaan dat de 29ste vieren in een leuk tentje.
Lekker besloten (mannetje of 60 hahaha) beetje borrellen en hapjes doen. Foto's volgen uiteraard.

Moeders bijna hier

Muti! 5 Juli is het dan zover, dan komt Inge naar Manilla en gaan we haar even helemaal in de watten leggen.
We zijn op ons gemakje de boel aan het plannen maar zullen genoeg ruimte overhouden voor improvisatie.
Manilla staat te trappelen, ik hoop u ook.

Opa

Op 10 mei 2010 was het 10 jaar geleden dat opa Ruymgaart zijn laatste grapje maakte.
Een typische datum, uiteraard is hebben we hierbij stil gestaan om vervolgens zijn mooie leven en legacy uitbundig te vieren.

Hans oud?

Pa Baauw, ik hoor hier en daar wat cowboy verhalen en krijg je niet te pakken met de telefoon.
heb je gemaild maar ook daar geen SUCCES. Doe me een lol. Verdiep je een half uurtje in Skype en zoek me effe op.
is dat nou te moeilijk vlieg s'ochtends effe langs bij Inge en gebruik de hare. Wil je pan effe zien man.
Hoop je snel te spreken.

Lieke Veen?

Trouwen? Meer infos please!

Muziek:

Als je op dit linkje klikt kom je uit op soundcloud. Daar heb ik een kort setje in elkaar gedraaid dat je ook kunt downloaden.
Hoop dat jullie het wat vinden. Hier in manila gaan ze er iig lekker op los.

Extra: Zijn er in NL nog meer nieuwtjes? ik hoo rmaar weinig. Ik neem aan dat jullie niet allemaal stilzitten?
Ik update jullie, please return a favor.

WEEKEND! De week zit er alweer op dus tijd voor pils!
Mis jullie ontzettend en ga mijn best doen om eerder dan eind 2010 weer in NL te zijn.

FOTO'S en uitleg:

Portia is Terrence (de bossman) zijn oudste dochter en die werd 2. Vet feestje gegeven, alles erop en eraan.
Ja ja burgerlijk i know, maar je ontkomt er gewoon niet aan.

BOOBIES: Dat is Karen, de vrouw van Marc en moeder van baby Madison.
De memmen pasten niet in de jurk die ze aan moest voor de optocht op burgos.
Ja mensen Marc en zijn vrouw waren het PRAAL PAAR van bar Billboards. Go figure.

Dan nog een foto van Danny met kind Madison, zoals jullie zien raak ik er steeds beter aan gewend. NIET.
Ow en dan de uber coole foto met jaja... een gewone homo, een homo midget, een tranny, een model (if she says so) en Rick en ik.
Dat was tijdens de optocht. Kapot gelachen, goud. En de auto. Mooie rooie he!

• 14 Mei 2010 - 09:09

Rudi:

Ik heb je aan de lijn leipo

• 14 Mei 2010 - 09:21

Syl:

Hi Dan,

Je hebt weer een goed stukkie in elkaar gezet. Hoop idd dat je eind dit jaar weer ff gezellig langs kan komen.

Wij zitten idd ook niet stil. Want Els en ik hebben een huisje gekocht in Haarlem. Krijgen 2 juli de sleutel en er moet nog wel het nodige aan gebeuren. Maar daar hebben we Appie voor. X Syl

• 14 Mei 2010 - 09:22

Mama:

fijn weer een update en ja nog 3 weken dan vertrek ik naar de boys joepie kan niet wachten hopelijk is er geen vuurspuwende draak op ijsland die roet in het eten gooit tot snel dikke kus mama

• 14 Mei 2010 - 17:43

10 En Joop:

Geweldig verhaal weer en een mooie auto.Dat kleine kindje op je schoot leuk gezicht hoor.
    Je moeder komt 4juni hoor ik las in je verhaal 4 juli dan is ze al weer terug.Leuke foto's maak je telefoon nummer is bekend want als je jarig bent wil je gebeld worden maar geen nummer hier bekend.
    Voor jou shey en nick dikken kus. En geniet maar.

• 14 Mei 2010 - 19:28

Coenders:

Danny man!!

Gaat nog steeds lekker daar hoor ik!? TOP! Hier nog niet veel spannends aan de hand, bij grote gebeurtenissen hoor je dat natuurlijk meteen;-)

Ik heb trouwens nog een hoop leuke fotos en filmpjes van oud en nieuw, super lachen, maar geen idee waar ik die ff tegelijk voor je kan uploaden......

Zal me er eens in verdiepen, of weet jij nog een handige site?

Greetings Coen!

P.S. En blijf ons vooral entertainen met je verhalen ouwe!

• 15 Mei 2010 - 08:01

Hans En Simone:

Bijna 29! Jeh, wat gaat de tijd toch snel. We hopen dat je een gezellige verjaardag hebt en natuurlijk wensen wij je een zonnige en gezonde toekomst. En naturlijk dezelfde wensen voor je broertje.
    Je moeder kan bijna niet wachten totdat ze jullie weer in haar armen kan sluiten. Dus verwen haar maar lekker.
    fijne dagen en tot ziens.

• 17 Mei 2010 - 03:57

Ikke :

coen, verrekte m*ng*l, Je hebt toch een facebook account? Uploaden die handel.

• 20 Mei 2010 - 08:35

Carla:

er is er 1 jarig hoera hoera en dat ben JIJ lieve kanjer van harte gefelititeerd met je 29 ste jaar helaas kan ik je niet persoonlijk een dikke kus geven maar doe dat wel bij je mams en ik ga zo een lekker gebakje met mams eten op jou gezondheid,nick ook gefeliciteerd met je broer en de meiden met hun vriend en zwager heel veel liefs en hele dikke kus van mij carla

• 27 Mei 2010 - 09:06

Carla:

danny van harte gefeliciteerd met nick en wil je hem van mij feleciteren want ik weet niet hoe ik hem anders kan bereiken een onwijs fijne dag liefs dikke kus voor iedereen van mij carla

• 27 Mei 2010 - 17:35

Ikke:

Dank allemaal voor de felicitaties, ook van Nick!

• 28 Mei 2010 - 18:08

Niels Poland:

He Danny,

Super lekkere mix gemaakt!draai je nu met virtual dj? ik heb een mac gekocht en ben ook digitaal aan het draaien. Heb je een adres waar we wat mixen kunne uitwisselen? mijn mail adres is nielspoland@hotmail.com

• 30 Mei 2010 - 06:56

Moi:

Niels, you got mail!

• 31 Mei 2010 - 12:30

Mama:

vrijdag 4 juni vertrek ik naar de boys alleen kom ik pas 5 juni aan en dan genieten tot 14 juni ik heb er zin in dikke kus

• 16 Juni 2010 - 08:12

Daddyo:

TIME FOR........

• 18 Juni 2010 - 18:15

Mama:

tijd voor update ik kom al bijna weer! ha ha het was geweldig bij jullie boys super gezellig kusje mama

• 18 Juni 2010 - 21:13

Carla:

lieve kanjers ik heb zulke fantastische verhalen gehoord van mams,ze is zo geweldig verwend door jullie en heeft met volle teugen genoten en dat had ze echt verdiend maar ik kijk elke dag even of jullie daar ook een verslag van hebben met foto's dus ben zo benieuwd liefs dikke kus voor jullie allemaal van mij carla

• 27 Juni 2010 - 13:17

Daddyo:

JA, Holland is al bijna wereldkampioen, Manilla wordt onvei,ig gemaakt met BRUL shirts en wat zien we hier ????